18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

SELGROS - Rajd wózkiem widłowym po sklepie i palcach klientki

Maciej Roik
Urszula Nowak twierdzi, że jej szkoda nie została w całości zrekompensowana
Urszula Nowak twierdzi, że jej szkoda nie została w całości zrekompensowana Waldemar Wylegalski
Chwila nieuwagi, moment roztargnienia i wózek widłowy przejechał po nodze jednej z klientek poznańskiego Selgrosu. Szybki rajd na pogotowie, podpisanie oświadczenia o winie i kilkutygodniowe leczenie. Diagnoza: złamany piąty palec i pęknięcie trzeciego. I w całej sytuacji nie byłoby niczego zaskakującego. Bo wypadki się przecież zdarzają. Kłopot w tym, że od 4 czerwca, przez ponad 4 miesiące nikt nie zwrócił pokrzywdzonej ani złotówki.

– Nie chodzi mi o to, żeby od kogokolwiek żądać jakiś astronomicznych kwot, ale ktoś powinien przynajmniej zwrócić za wszystkie koszty leczenia – mówi Urszula Nowak, ofiara czerwcowego wypadku. – Ktoś mógłby także pomyśleć o tym, że nie z mojej winy kompletnie zmieniły się letnie plany. Wypadek był także równoznaczny z rehabilitacją i kilkoma tygodniami w gipsie. Jak się okazuje są jednak ważniejsze sprawy niż rekompensata mojej krzywdy.

Poza zmianą wakacyjnych planów, rehabilitacja i leczenie kontuzjowanej nogi, a także koszty wynajęcia pełnomocnika okazały się dość spore. Około 1,3 tysiąca złotych. Z tego poszkodowana dostała niecałą połowę. Jak nas poinformował ubezpieczyciel, decyzja o przyznaniu odszkodowania została przesłana 12 października. Pytanie: dlaczego wszystko trwało tak długo?

– Sytuacja jest o tyle zaskakująca, że sprawa jest oczywista – mówi Rafał Kołodziński z biura doradczego Gestor. – Osoba, która była sprawcą wypadku, przyznała się do winy, dlatego zgodnie z prawem kwota bezsporna powinna zostać wypłacona po 30 dniach.

Zdaniem ubezpieczyciela, wszystkiemu winny jest nie on, lecz formalności. Bo choć w tej sytuacji pieniądze powinny pojawić się na koncie U. Nowak po miesiącu, zawiniły braki w dokumentacji.

– Szkoda została zgłoszona w lipcu, a oryginały dokumentów ubezpieczyciel otrzymał od pełnomocnika Urszuli Nowak we wrześniu. Opóźnienie w procesie przekazywania dokumentacji było bezpośrednim powodem stanu, w którym wypłata bezspornej kwoty w okresie 30 dni nie była możliwa – odpowiedziało nam biuro prasowe HDI Asekuracja.

Jak twierdzi Grzegorz Nowak, mąż pani Urszuli, który załatwiał formalności związane z wypadkiem, razem z żoną czują duży żal także do postawy pracowników Selgrosu.

– Jak informowaliśmy o sprawie pracowników sklepu zaraz po wypadku traktowano nas, jakby nic się nie stało. A jak próbowaliśmy przyspieszyć bieg sprawy przez pełnomocnika, to tłumaczono mu, że to okres urlopowy – twierdzi Grzegorz Nowak.

W całej sprawie firma nie ma sobie jednak nic do zarzucenia.
– Ubezpieczyciel dokonał już częściowej wypłaty na rzecz Urszuli Nowak. Zwrócono się również do poszkodowanej z prośbą o dalszą dokumentację dowodową uzasadniającą jej roszczenia – odpowiedzieli na nasze pytania pracownicy spółki.

Flesz - posypały się mandaty, czy też popełniasz ten błąd?

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3