Nie będzie to jednak zwykłe logo, a specjalny kod QR (Quick Response), który po zeskanowaniu lub zrobieniu zdjęcia specjalnym telefonem komórkowym połączy posiadacza tego urządzenia ze stroną internetową firmy. Brytyjki będą pierwszymi osobami ze świata sportu reklamującymi sponsora w ten sposób.
Kod QR umieszczony zostanie z tyłu bikini na wysokości... pośladków zawodniczek, aby łatwiej przyciągnąć uwagę widzów oglądających zawody z ich udziałem.
Pierwsza impreza, na której 24-letnia Dampney i 26-letnia Mullin (32. para w rankingu World Tour) zaprezentują stroje z logo nowego sponsora, zostanie rozegrana w dniach 9-14 sierpnia w Londynie. Będą to jedne z zawodów testowych przed igrzyskami olimpijskimi, które w przyszłym roku odbędą się w tym mieście.
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?