Przypomnijmy, że producent mięs i wędlin sponsoruje Lecha już od 2007 r.
- To piąta umowa, którą podpisujemy, co pokazuje, że nasza współpraca jest dobrze zakorzeniona i przynosi wymierne korzyści obu stronom – mówi Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes Lecha.
Nowa umowa sprawia, że Sokołów pozostanie sponsorem Lecha do 30 czerwca 2013 r. W jej ramach firma nie tylko będzie wspierać klub finansowo, ale też zapewniła sobie wyłączność na sprzedaż swoich produktów w kioskach gastronomicznych zbudowanych na Stadionie Miejskim przed Euro 2012.
- Jesteśmy liderem w swojej branży i chcemy pracować z liderami – wyjaśnia powody współpracy z Kolejorzem Mieczysław Walkowiak, wiceprezes zarządu Sokołów S.A. ds. handlu i marketingu. – Wierzymy, że Lecha Poznań stać na zdobywanie najwyższych celów takich jak mistrzostwo czy Puchar Polski.
Ile pieniędzy Sokołów przekaże Lechowi nie ujawniono. W poprzednich sezonach nieoficjalnie mówiło się o kwotach rzędu 2,5 mln zł.
Logo Sokołowa podobnie jak poprzednich sezonach pozostanie na tylnej części koszulek piłkarzy.
- Chcielibyśmy w przyszłości znaleźć się na przodzie koszulki, ale jeszcze w tym sezonie jest to niemożliwe – mówi Walkowiak.
Taką wypowiedź można zinterpretować jako wskazówkę, że Lech cały czas prowadzi rozmowy z potencjalnym sponsorem strategicznym.
**
**
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?