Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Stary Browar i Blow Up Hall nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy

Lilia Łada
Lilia Łada
Stary Browar 50 50 oraz hotel Blow Up Hall50 50 otrzymały dwie najwyższe nagrody za identyfikację wizualną w Polskim Konkursie Reklamy.

System komunikacyjny Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar 50 50 oraz brand book pięciogwiazdkowego hotelu Blow Up Hall 50 50 nominowane były w kategorii Design, w podkategorii Projektów identyfikacji wizualnej. Spośród 9 nominowanych obie realizacje idei 50 50 okazały się najlepsze.

Polski Konkurs Reklamy organizowany jest od 2004 r. jako podstawa działalności statutowej Klubu Twórców Reklamy. Formuła konkursu jest bardzo otwarta, dyktowana co roku przez zmieniający się rynek komunikacji marketingowej. W tym roku zgłaszano prace w 11 kategoriach: Reklama Film, Reklama Radio, Reklama Drukowana, Active Advertising, Media Interaktywne, Design, Warsztat TV/Radio, Fotografia, Ilustracja, Kampania, Marketing Miejsc oraz w Kategorii Young Photographers.

To nie pierwsza nagroda dla Starego Browaru. Jak dotąd może się on poszczycić tytułami m.in. Najlepszego Centrum Handlowego w Europie (2005),  Najlepszego Centrum Handlowego na Świecie (2005), Ikony Polskiej Architektury i Najlepszego Centrum Handlowego w Europie w kategorii Rozbudowa (2008).

Blow Up Hall natomiast otrzymał nagrodę Top Hotel 2009 w kategorii Design dla najlepszych obiektów hotelowych w Polsce. Nagrodę przyznali goście, dzięki którym Blow Up Hall zebrał najwięcej głosów podczas głosowania internetowego.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto