System komunikacyjny Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar 50 50 oraz brand book pięciogwiazdkowego hotelu Blow Up Hall 50 50 nominowane były w kategorii Design, w podkategorii Projektów identyfikacji wizualnej. Spośród 9 nominowanych obie realizacje idei 50 50 okazały się najlepsze.
Polski Konkurs Reklamy organizowany jest od 2004 r. jako podstawa działalności statutowej Klubu Twórców Reklamy. Formuła konkursu jest bardzo otwarta, dyktowana co roku przez zmieniający się rynek komunikacji marketingowej. W tym roku zgłaszano prace w 11 kategoriach: Reklama Film, Reklama Radio, Reklama Drukowana, Active Advertising, Media Interaktywne, Design, Warsztat TV/Radio, Fotografia, Ilustracja, Kampania, Marketing Miejsc oraz w Kategorii Young Photographers.
To nie pierwsza nagroda dla Starego Browaru. Jak dotąd może się on poszczycić tytułami m.in. Najlepszego Centrum Handlowego w Europie (2005), Najlepszego Centrum Handlowego na Świecie (2005), Ikony Polskiej Architektury i Najlepszego Centrum Handlowego w Europie w kategorii Rozbudowa (2008).
Blow Up Hall natomiast otrzymał nagrodę Top Hotel 2009 w kategorii Design dla najlepszych obiektów hotelowych w Polsce. Nagrodę przyznali goście, dzięki którym Blow Up Hall zebrał najwięcej głosów podczas głosowania internetowego.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?