Miasto może traktować nagrodę jako pięć gwiazdek, oczywiście w skali pięciopunktowej. Wyróżnione zostały m.in. system koordynacji promocji, wydatkowanie środków finansowych na promocję miasta, uznanie działalności promocyjnej Poznania w kraju, a jako największy atut wskazano... technologię osiągania sukcesu.
„To właśnie w stolicy Wielkopolski najbardziej ambitne przedsięwzięcia mają największe szanse powodzenia. Stolica Wielkopolski łączy potencjał biznesowego centrum, pozwalającego na realizację zawodowych ambicji, z bogatą ofertą w zakresie wypoczynku i rozrywki, zgodnie z hasłem: City of Work and City of Play” - czytamy w ocenie naszego miasta na polskiej stronie organizacji The Superbrands Ltd.
Czytaj także: Nagroda dla reklamowego spotu Poznania
Przedstawiciele miasta odebrali nagrodę w podczas uroczystej gali w Warszawie. Honorową nagrodę Superbrand otrzymał natomiast prof. Jerzy Buzek. Przewodniczący Parlamentu Europejskiego podkreślał, że Polska powinna być innowacyjna i otwarta na nowe wyzwania.
Nagrody Superbrands przyznawane są przez organizację The Superbrands Ltd. działającą w 80 krajach świata. O tym, do kogo one trafiają, decyduje Rada Marek. W ocenie kandydatów bierze ona pod uwagę przestrzeganie zasady fair play, budowanie zaufania do jakości marki, silną pozycję marki w danej dziedzinie.
Zobacz pozostałe informacje z serwisu:
**
Apel o ponowne śledztwo w sprawie Jarosława ZiętaryPoznańscy taksówkarze boją się konkurencjiW piątek zniknie komisariat kolejowy w PoznaniuLampy na Chwaliszewie są źródłem konfliktuCzy budowa Łaciny zablokuje Poznań?Poznaniak trafił szóstkę w Lotto**
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?