Czarne Diabły, Dywizjon 303, Miś Wojtek, Husarz czy Żołnierze Wyklęci. To tylko kilka z historycznych motywów, które pojawiły się na koszulkach i bluzach Surge Polonia.
- Nasza marka ma łączyć tematykę patriotyczną i najnowsze trendy designu - mówi Mateusz Staroń, współzałożyciel Surge Polonia. - Surge Polonia ma być rozpoznawalną marką odzieży kojarzoną z wysoką jakością oraz patriotycznym przekazem. Chcemy promować ideę nowoczesnego patriotyzmu i dowieść, że może on być zarówno ciekawy jak i niezwykle inspirujący.
Surge Polonia to na razie kilkanaście wzorów, które, jak mówią właściciele marki, mają głównie popularyzować zwycięstwa z polskiej historii. W planach są kolejne wzory m.in. promujące polską naturę. Na koszulkach wkrótce pojawią się żubr, ryś i bielik.
- "Surge Polonia" (Powstań Polsko) to hasło, które było umieszczone na sztandarze 1 Samodzielnej Brygady Spadochronowej dowodzonej przez generała Stanisława Sosabowskiego - patrona naszej marki - mówi Mateusz Staroń.
Data powstania marki nie jest przypadkowa, bo marka Surge Polonia zaczęła działać 11 listopada 2011 r. Twórcami marki Surge Polonia są dwaj 26-latkowie i 24 latek. Dwóch z nich to absolwenci Uniwersytetu Ekonomicznego. Jeden ukończył historię.
Kiedy wpadli na pomysł stworzenia marki ubrań promujących patriotyzm, znajomi zdecydowanie odradzali otwarcie im takiej firmy.
- Wszyscy mówili, że młodzi ludzie nie będą tym zainteresowani, ale szybko okazało się, że nasz pomysł bardzo się im spodobał - mówi Staroń. – Ogromna większość komentarzy na temat naszej marki jest pozytywna.
Mateusz Staroń podkreśla, że jest to praca, ale jednocześnie wielka życiowa pasja.
Kliknij w pierwsze zdjęcie, żeby rozpocząć przeglądanie fotogalerii:
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?