Seks w reklamie, nagość i erotyka to najprostsze - i jak się okazuje - najskuteczniejsze metody sprzedaży. Bo przecież nikt nie wyobraża sobie drogiego auta bez stojącej obok seksownej hostessy.
Jednak "szczucie cycem" zeszło już nawet poniżej poziomu żenady, o jakimkolwiek (nawet najgorszym) smaku nie wspominając.
Szczuciu cycem w reklamie mówimy stanowcze nie! I chcemy to podkreślić - tak nie należy reklamować swoich produktów.
Obejrzyj także materiał wideo
- Młody target jest bardzo wymagający - ocenia Karolina Sąpolińska-Woźniak, szefowa sekcji sprzedaży kanałów tematycznych Premium TV. Warszawska konferencja "Identify Youth" podsumowała trzecią odsłonę cyklicznych badań nad młodymi odbiorcami przekazów reklamowych.
- Tak naprawdę chodzi o to, by wykorzystać siłę globalnej marki do wciągnięcia marki partnera w ten naturalny świat "millenialsów" - tłumaczy Monika Wysocka, dyrektorka zespołu Brand Solutions Viacom.
Jak podkreśla dyrektor generalny Viacom Polska Dariusz Janczewski, kluczem do sukcesu jest przewidzenie, jaka tematyka porusza młodych ludzi i co skłania ich do dyskusji. Dzięki temu można ich zainteresować reklamowanymi produktami. - Znajomość tego typu faktów jest naprawdę niezbędna dla każdego z twórców kontentu - przekonuje Janczewski.
Czy technologie niszczą psychikę dzieci?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Europosłowie o panice w UE ws. komisji ds. rosyjskich wpływów: "grillowanie rządu"
- Polska i Niemcy zacieśniają współpracę przy ochronie granic. "Razem bronimy UE"
- Mularczyk: Celem komisji ds. rosyjskich wpływów nie jest ingerowanie w wybory
- Typowy Polak według sztucznej inteligencji. Zobacz, jak AI widzi Europejczyków