W całym przedsięwzięciu chodziło o to, aby pokazać, że każdy, bez względu na wiek może zatańczyć, a przy tym dobrze się bawić - udało się!
Flash mob, czyli określenie, którym przyjęło się nazywać sztuczny tłum ludzi, gromadzących się niespodziewanie w miejscu publicznym, w celu przeprowadzenia krótkotrwałego zdarzenia, spełniło swoje założenie. Największe kolejki w galerii zgromadziły sie przez jakiś czas nie w sklepach, a wokół fontanny. Nie chodziło wcale o zakupy po promocyjnych cenach, wystep znanej gwiazdy, a o podziwianie efektu flash moba. Ten był naprawde niezły, a co najważniejsze wszyscy dobrze sie bawili.
Pomysł, na który wpadła Akademia Tańca i Fitness Metrum wraz z marką Diverse przyciągnął do Galerii Malta, pod fontannę mnóstwo zainteresowanych. Oprócz gapiów, byli także odważni, którzy spróbowali swoich sił w szybkim układzie tanecznym. W pomyśle wzięło udział kulkadziesiąt osób. Różnica wieku uczestników była ogromna, od kilkuletnich dzieci po panią w... kwiecie wieku.
- Chcieliśmy pokazać ludziom, że takie coś można zrobić, że każdy może w tym uczestniczyć - opowiada jedna z tancerek Metrum. - Jak widać ludzie dochodzili do nas, chcieli się z nami bawić - dodaje.
Efekty tanecznego Flash Moba, który po zmontowaniu stanie się reklamą marki Diverse będzie można niebawem zobaczyć w portalu You Tube.
Aby zobaczyć wszystkie zdjęcia wystarczy kliknąć w miniaturkę w galerii poniżej.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?