Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Too Good To Go. Aplikacja nareszcie w Polsce. Warszawskie restauracje przestaną wyrzucać jedzenie. Kupicie je za jedną-trzecią ceny

Redakcja
Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania czy Szwajcaria, a teraz Polska. Dołączyliśmy do grona krajów, które uruchomiły bezpłatną aplikację Too Good To Go. Za jej pomocą możemy kupować niesprzedane dania i produkty za jedną-trzecią ceny. Na razie działa jednie w Warszawie, ale już wkrótce pojawi się również w innych polskich miastach. Dalsza część artykułu poniżej.

Nie marnuj i jedz ze smakiem

Dane nie napawają optymizmem. Na całym świecie do śmieci trafia ok. jednej trzeciej całego wyprodukowanego jedzenia. My, Polacy wyrzucamy dziewięć milionów ton rocznie, co daje 236 kg na osobę.

Twórcy duńskiej aplikacji Too Good To Go, która właśnie weszła na polski rynek przekonują, że wcale nie musi tak być. I proponują proste rozwiązanie. Bezpłatna aplikacja pozwala nam kupować niesprzedane dania i produkty z knajp oraz hoteli za jedną-trzecią ceny.

Na razie można z niej korzystać w Warszawie, ale już wkrótce pojawi się także w innych polskich miastach. Too Good To Go w stolicy współpracuje z niemal 50 restauracjami, sklepami i piekarniami. Wśród nich jest:

  1. Bibenda,
  2. Regina,
  3. MOD,
  4. Vege Miasto,
  5. KRAM,
  6. Evergreen,
  7. Superiore,
  8. Kaliska 20,
  9. Komu Komu,
  10. delikatesy Lafuente,
  11. Le Diplomate,
  12. Warszawski Lukier,
  13. Pochlebnie,
  14. Kuki – Wygadane Ciastka,
  15. Deseo,
  16. Stor Tamka 33,
  17. Mojo Picon,
  18. Art Sushi,
  19. Madame Szpakoska,
  20. Gemba,
  21. Chono Lulu Bistro & Bar, Bliżej - Klubokawiarnia,
  22. Pan Sushi,
  23. Dziki Lasczy soki Natura Cold Press,
  24. La Fit, Restauracja J
  25. 77 Sushi.

Już niedługo Too Good To Go zacznie współpracę także z hotelami Novotel Warszawa Airport czy innymi hotelami marek grupy Accor i Orbis w Polsce oraz z polską siecią kawiarni Etno Cafe.

Jak zamawiać?

Zasady działania Too Good To Go nie różnią się od innych aplikacji do zamawiania posiłków. Z jedną małą różnicą. Tutaj kupujemy "paczkę z niespodzianką". Nigdy nie wiemy, jaki czeka na nas posiłek. Oczywiście, jeśli lokal, z którego zamawialiśmy jedzenie oferuje różnorodne menu - wegańskie, wegetariańskie i mięsne, możemy wskazać swoje preferencje.

Przed złożeniem zamówienia możemy także uzyskać dodatkowe informacje o alergenach. Po zatwierdzeniu zamówienia, klient musi sam odebrać je w sklepie. W zależności od lokalu, tego samego lub kolejnego dnia.

Przedstawiciele aplikacją podkreślają, że aż 80-90 proc. paczek z jedzeniem znajduje klientów. Jak przyjmie się u nas? Sami jesteśmy ciekawi. Darmową aplikację można ściągnąć w Google Play i AppStore.

POLECAMY TEŻ:



emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak Disney wzbogacił przez lata swoje portfolio?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto