- Podczas prowadzenia prac może być problem z dostępnością do części transakcyjnej systemu PEKA, co może utrudnić doładowanie tPortmonetki na karcie PEKA oraz zakup biletu okresowego w Internecie poprzez portal peka.poznan.pl – informuje ZTM. - Także w Punktach Obsługi Klientów ZTM mogą nastąpić problemy z doładowaniem kart PEKA oraz obsługą klienta wymagającą dostępu do indywidualnych kont PEKA.
Tradycyjne bilety papierowe będą w POK dostępne. Doładowanie karty PEKA będzie możliwe w biletomatach stacjonarnych oraz Punktach Sprzedaży Biletów, link do wyszukiwarki: www.ztm.poznan.pl/pl/cennik/sprzedaz-biletow/.
Czytaj też:
Może wystąpić także tymczasowy brak dostępu do otwartych danych GTFS-RT, z których korzystają strony internetowe i aplikacje m.in. z rozkładami jazdy lub wyszukiwarkami połączeń.
Zakłóceń nie powinno za to być w działaniu części systemu PEKA w pojazdach umożliwiająca np. aktywację doładowania karty PEKA lub płacenie za przejazdy z tPortmonetki.
ZTM zapewnia, że prace serwisowe są konieczne do wykonania w celu podniesienia bezpieczeństwa i pewności działania systemów zapewniających obsługę klientów.
Czytaj też:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?