Głównym punktem konferencji zorganizowanej z okazji 111 urodzin Warty Poznań była prezentacja nowego herbu klubu. Jego twórcy, współpracująca z "Zielonymi" agencja 360° Mood Agency sięgnęła nie tylko do historii, ale bazowała również na jego niezwykłej różnorodności. W efekcie powstał nie tylko nowy herb Warty Poznań, ale również księga znaku, wraz z brandbookiem.
– Pomysł stworzenia takiej identyfikacji wynikał z kilku potrzeb, a jedną z nich była konieczność wdrożenia spójnego wizerunku klubu jako organizacji. Zależało nam na tym, by zrealizować to zadanie odpowiedzialnie, zgodnie ze sztuką, aby uniknąć problemów wynikających z braków prawnych i wewnętrznych regulacji. Myślę, że w pełni udało nam się to osiągnąć
– tłumaczy Jarosław Żubka, Pełnomocnik Zarządu ds. ESG i wizerunku.
– W pierwszym etapie procesu projektowania herb dosyć wiernie odzwierciedlał charakterystyczne szeryfy litery „W”, jednak z czasem została wypracowana bardziej syntetyczna wersja znaku. Odpowiednie dopasowanie proporcji w konstrukcji i harmonijne zestawienie kompozycji elementów herbu, pozwoliły nam osiągnąć jego optymalną czytelność dla wszystkich nośników graficznych, na których herb będzie zamieszczany. Odpowiednie dopasowanie proporcji w konstrukcji i harmonijne zestawienie kompozycji elementów herbu, pozwoliły nam osiągnąć jego optymalną czytelność dla wszystkich nośników graficznych, na których herb będzie zamieszczany
– tłumaczy Tomasz Szlufik, CEO/Creative Mood Agency.
Stworzenie i wprowadzenie nowego herbu oraz nowej identyfikacji klubu Warta Poznań zapowiedziała w opublikowanym blisko trzy lata temu „Planie rozwoju 2020-2023”. Krok ten ma na celu uniknięcie braków prawnych i wewnętrznych regulacji. Herb został zarejestrowany w Urzędzie Patentowym.
Czytaj też: Lech Poznań skompletował atak. Jeden z zawodników przeszedł prawdziwą metamorfozę
– Pamiętamy o swojej pięknej, 111-letniej już historii Warty Poznań, ale jednocześnie od dłuższego już czasu budujemy nowy wizerunek klubu piłkarskiego, który swoimi działaniami wykracza poza to, co dzieje się na boisku. Nowy herb stanowi połączenie tradycji i nowoczesnego podejścia do funkcjonowania klubu. Wierzymy w to, że pozwoli jeszcze bardziej wzmocnić tożsamość „Zielonej Rodziny”
– powiedział Piotr Leśniowski, rzecznik prasowy Warty Poznań.
Przy okazji zaprezentowano też nową kolekcję strojów oraz makietę nowego stadionu. Nowoczesny obiekt przy Drodze Dębińskiej jednak pozostaje na razie tylko w sferze marzeń.
Drużyna Warty Poznań przygotowania do nowego sezonu rozpocznie już w najbliższy wtorek, 20 czerwca .
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?