- Powołując do życia konsorcjum, przecieramy szlak, którym powinna podążyć Polska na arenie międzynarodowej - twierdzi prezydent Ryszard Grobelny.
Zdaniem prezydenta inne państwa, jak na przykład Niemcy, chętnie podejmują współpracę z markami-symbolami, dzięki którym podkreślają swoją tożsamość i cechy narodowe. - Polska także ma takie marki. Cieszymy się, że tak wiele z nich ma siedzibę w Poznaniu - mówił prezydent.
Zobacz także: 21 topowych marek Poznania
Miasto połączyło siły i będzie współpracować promocyjnie oraz marketingowo z firmami: Allegro, Apart, Poznańska Palarnia Kawy Astra, Bridgestone, GlaxoSmithKline, Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol, Komputronik, Lisner, Lorenz Snack-World, Port Lotniczy Poznań-Ławica, MAN, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Nivea, Piotr i Paweł, Solar, Solaris, Stary Browar, W.Kruk, Volkswagen, Meble VOX oraz Yes.
Pierwsze, wspólne akcje już trwają. Choćby kampania "AlleRogal", prowadzona razem z Allegro. 10 marek weźmie udział w akcji "Poznań przyciąga najlepszych". Ufundują nagrody najlepszym maturzystom, którzy będą studiować w Poznaniu.
Logo "Made in Poznań" pojawi się na firmowych autach Herbapolu, w pięciu milionach gazetek Komputronika oraz przed siedzibami członków konsorcjum.
W listopadzie ruszy wspólna kampania reklamowa.
Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?