WIELKANOC - Zamiast zajączków... renifery i gwiazdory

Marta Żbikowska
W niedzielę palmową na takie gadżety mogły liczyć dzieci w KFC w Starym Browarze
W niedzielę palmową na takie gadżety mogły liczyć dzieci w KFC w Starym Browarze Sławomir Seidler
W poszukiwaniu wielkanocnych słodyczy na stronie internetowej Piotra i Pawła można natknąć się na okazałą bombonierkę z... choinką. Bożonarodzeniowy asortyment znajdziemy także w sklepach Lidla, Tesco czy Auchan. Prawdopodobnie to zapasy po minionych świętach, a może oferta dla zapobiegliwych, którzy chcą już zaopatrzyć się na przyszłą Gwiazdkę?

Jeszcze w ubiegłym tygodniu do zakupu czekolady pewnej firmy zachęcała bożonarodzeniowa sceneria na billboardzie w centrum miasta. Czas szybko mija, ale nie aż tak, żeby nie zorientować się, że nadeszły kolejne święta.

Wszystko przebiła jednak restauracja KFC w Starym Browarze, która w niedzielę palmową do dziecięcych zestawów dołączała pluszaki w... czapkach Świętego Mikołaja.

– W niedzielę zamówiliśmy zestaw dziecięcy dla mojego pięcioletniego syna – opowiada Beata. – Nad ladą wisiała okazała reklama, z której wynikało, że zestaw będzie w kartonie w kształcie wozu strażackiego. Mój syn nie mógł się doczekać tego pojazdu. Proszę wyobrazić sobie jego zdziwienie i rozczarowanie, kiedy okazało się, że w końcu dostał swoją porcję w różowym kartoniku w turkusowe kwiatki, czyli wybitnie dziewczęcą stylistyką.

Na tym jednak rozczarowanie Maciusia się nie skończyło. Z różowego kartonika chłopiec wyjął bowiem... renifera w czapce Świętego Mikołaja.
– Jestem tym oburzona – twierdzi mama Maciusia. – Po co to kuszenie maluchów, skoro restauracja nie może spełnić swoich obietnic i wyraźnie wciska dzieciom kit?

Kartoniki w kształcie wozów strażackich skończyły się już dawno, ale reklama nad ladą nadal zachęca kolejne maluchy (a raczej ich rodziców) do zakupu zestawów dziecięcych w atrakcyjnym czerwonym opakowaniu.

– Mamy już tylko kolorowe ozdobne kartoniki dla dziewczynek, te dla chłopców skończyły się i nie wiadomo, kiedy będą następne – przyznaje Anna Paterska, manager restauracji KFC w Starym Browarze. – Ale zabawki mamy już nowe. Maluchy nie dostają już bożonarodzeniowych pluszaków. Mama z rozczarowanym chłopcem może do nas przyjść i podarujemy maluchowi zabawkę z nowej kolekcji.

Wprawdzie estetyka podczas świąt nie jest najważniejsza, ale w dzisiejszym chaotycznym świecie warto zachować przynajmniej jasny podział. Wielkanoc to zając, Boże Narodzenie to gwiazdor.

– Bombonierki z choinką w naszej ofercie to wyraźne niedopatrzenie pracownika – przyznaje Błażej Patryn, rzecznik sieci Piotr i Paweł. – Na pewno wymienimy to zdjęcie w sklepie internetowym.

Błąd może zdarzyć się każdemu. Gorzej, jeśli dochodzi do sytuacji, w której nieistotne jest czy to zając, baranek, pies, czy wydra, ważne, żeby sprzedać jak najwięcej. A nuż ktoś się nabierze i zapłaci.

Telemagazyn: Erotyka na dużym ekranie. Czy Polacy są na to gotowi?

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3