Duży, kolorowy, atrakcyjny, kobiecy but to motyw zintegrowanej kampanii reklamowej, mającej promować otwarcie w Poznaniu nowego centrum handlowego – Poznań City Center, które jest częścią budowanego właśnie zintegrowanego centrum komunikacyjnego.
Buty można spotkać m.in. na Malcie, Starym Rynku, rondzie Śródka oraz przy pawilonie MTP obok dworca PKP. Do wielkich, kilkumetrowych butów doczepione są „metki” z informacją „szykuj się na coś wielkiego” oraz adresem strony www.poznajcentrum.pl, która z czasem przekształci się w docelową stronę centrum handlowego.
Buty będą stały w Poznaniu przez trzy miesiące. Wykonane są z bardzo trwałych materiałów, do których użyto laminatów żywicznych i lakierów samochodowych.
Wielkie otwarcie Poznań City Center ma nastąpić 25 października. W centrum handlowym o powierzchni 60 tys. metrów kwadratowych znajdzie się ponad 200 lokali handlowych, 30 kawiarni i restauracji.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?