Wielkie Klikanie Avansu to odpowiedź na akcję Media Markt, gdzie finalista miał 150 sekund na zabranie ze sklepu tylu towarów, ile zdołał mógł zabrać ze sklepu. Konkurs sieci Avans jest mniej dynamiczny, chodzi tu o klikanie w internetowym sklepie i dodawanie do koszyka przez dwie minuty jak największej liczby niedublujących się towarów.
Zasady konkursu Wielkie Klikanie
W zabawia mogą brać udział tylko pełnoletni. Konkurs podzielony jest na etapy. Finał zostanie rozegrany do 30 kwietnia. Pierwszy etap konkursu Wielkie Klikanie trwa od 18 marca do 3 kwietnia. Żeby wziąć w nim udział, trzeba zarejestrować się na stronie avans.pl i odpowiedzieć na pytanie "Co zrobisz, jak wygrasz?" i spróbować sił w dodawaniu produktów z internetowego sklepu na czas do koszyka.
Spośród wszystkich zgłoszeń jurorzy wybiorą pięć odpowiedzi, które ich zdaniem najbardziej zasługują na nagrodę. Ich autorzy spotkają się w Wielkim Finale. W finale zwycięży osoba, która w ciągu 2 minut wrzuci do wirtualnego koszyka produkty o jak największej łącznej wartości. W nagrodę będzie je mógł zabrał do domu. Pozostali finaliści dostaną nagrody rzeczowe z asortymentu sklepu o wartości do 2,5 tys. zł. Szczegóły wielkiego finału zostaną podane wkrótce.
Mamy nadzieję, że akcja przełoży się na wzrost popularności naszego sklepu internetowego, a co za tym idzie – również zwiększoną sprzedaż - wyjaśnia Grzegorz Ożóg, dyrektor ds. sprzedaży internetowej.
Akcji Wielkie Klikanie towarzyszy telewizyjna kampania z udziałem Michała Wiśniewskiego oraz działania promocyjne w Internecie.
Wielkanoc 2013 | |||
Koszyk ze święconką: jak go przygotować | Sztuka zdobienia wielkanocnych jaj | Pomysły na dekoracje świąteczne | 7 pokarmów do święconki |
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?