- W tym roku po raz pierwszy graliśmy z Orkiestrą. Za każdą osobę, która przyszła do Posnanii i przekroczyła specjalną bramkę, na rzecz WOŚP przekazaliśmy 10 groszy - mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu CH Posnania.
Centrum postanowiło też wesprzeć akcję w wirtualnym świecie. Każde opublikowane w serwisie Instagram zdjęcie z odpowiednim hashtagiem równało się kolejnym 50 gr wpłaconym na konto WOŚP.
Na licytacje Orkiestry trafiły też przedmioty przekazane przez najemców. Wśród nich znalazły się m.in. zdjęcia z sesji Szymona Brodzaka z dedykacją, czy ubrania z kolekcji Edyty Górniak NAOKO.
*
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?