- Chcieliśmy, aby logo nie kojarzyło się tylko z Euro 2012, ponieważ spółka będzie działać także po zakończeniu mistrzostw. Dlatego zależało nam, aby jednoznacznie kojarzyło się ze stadionem – wyjaśnia prezes spółki EURO Poznań 2012, Jacek F. Balcer.
Projekty przygotowała agencja reklamowa JUST. Po wstępnej selekcji zostały do wyboru trzy projekty, które zostaną przestawione czytelnikom poznańskich mediów.
Zachęcamy wszystkich Czytelników MM Poznań do głosowania na ich zdaniem najlepsze logo. Każdy, kto odda głos i uzasadni swój wybór weźmie udział w losowaniu 10 szalików Lecha, które przeprowadzą przedstawiciele EURO Poznań 2012. Na Wasze głosy czekamy do 6 lipca do godz. 18.00 – maile zatytułowane "Konkurs - logo" przesyłajcie na adres [email protected]. Wtedy prześlemy wszystkie Wasze opinie organizatorom konkursu (listę uczestników podamy na łamach mmpoznan.pl), którzy następnego dnia poinformują, które opinie uznali za najciekawsze i nagrodzili szalikami Kolejorza.
Mamy nadzieję, że wśród zwycięzców znajdą się nasi Czytelnicy.
W mailach nie zapomnijcie podać swojego imienia, nazwiska oraz loginu.
Nie masz jeszcze loginu? Zarejestruj się!
"Szpila" i "Tiger" znowu spełniają marzenia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?