Wydruk elektronicznego zapisu przelewu, dokonanego z konta na fundusz remontowy spółdzielni czy wspólnoty mieszkaniowej jest dokumentem uprawniającym do odpisania tej wpłaty od podatku w ramach ulgi remontowej.
Dokumentem uprawniającym do ulgi może być każdy dowód wpłaty, pod warunkiem, że zawiera imię i nazwisko wpłacającego, kwotę wpłaty, datę jej dokonania oraz tytuł wpłaty (w tym przypadku jasne wyszczegółnienie, że chodzi o pieniądze na fundusz remontowy).
Oprócz elektornicznego zapisu przelewu może to być także przekaz pocztowy, przelew bankowy, potwierdzenie wpłaty dokonanej w kasie spółdzielni lub wspólnoty, a nawet wyciąg bankowy z rachunku - jeśli tylko zawiera odpowiednie dane.
Zakaz handlu w niedzielę. Klienci będą zdezorientowani?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?