W 2020 roku pandemia koronawirusa przysłużyła się popularności zakupów internetowych. Zamknięte sklepy i galerie, a także obawa o zdrowie sprawiły, że zostaliśmy w domach i większość naszych działań przeniosła się do internetu. Platforma ExpertSender przeprowadziła na ten temat badania, prowadzone metodą CAVI w dniach 1-12 sierpnia 2020 na grupie 1003 osób. Polaków zapytano m.in. o częstotliwość e-zakupów i wartość ich e-zakupów oraz o to, co ma wpływ na ich decyzje.
Sprawdź, jak wyglądały zakupy online w 2020 roku >>Pexels
W 2020 roku pandemia koronawirusa przysłużyła się popularności zakupów internetowych. Zamknięte sklepy i galerie, a także obawa o zdrowie sprawiły, że zostaliśmy w domach i większość naszych działań przeniosła się do internetu. Platforma ExpertSender przeprowadziła na ten temat badania, prowadzone metodą CAVI w dniach 1-12 sierpnia 2020 na grupie 1003 osób. Polaków zapytano m.in. o częstotliwość e-zakupów i wartość ich e-zakupów oraz o to, co ma wpływ na ich decyzje.
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.