Trzy 15-sekundowe spoty zatytułowane "Radość", "Ambicja", "Wolność" są elementem kampanii promocyjnej "Poznań przyciąg", która promuje akademicki potencjał miasta.
"Rok w rok Poznań opanowuje blisko 120 tysiący studentów. Ty też poznaj siłę przyciągania miasta, które zaskakuje. Zobacz, co możesz osiągnąć w Poznaniu." - zachęcają spoty.
To kolejna kampania miasta mająca zachęcić maturszystów z róznych stron Polski do nauki w Poznaniu. Potrwa ona do końca listopada i skupi się głównie na działaniach w mediach społecznościowych.
Przy okazji została uruchomiona tez nowa strona www.poznanprzyciaga.pl.
Kampanii promocyjnej towarzyszą także wizyty w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie województw: warmińsko-mazurskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, łodzkiego i kujawsko-pomorskiego.
jak na konferencji TEDx
Spotkania organizowane są na wzór konferencji TEDx. To oznacza, że prelegenci mają maksymalnie 18 minut, by zarazić swoimi zainteresowaniami publiczność. Z uczniami spotykają się młodzi, zdolni ludzie, którzy realizują się w Poznaniu.
To m.in. artystka Daga Gregorowicz, organizator cyklu imprez WAKE CUP Mateusz Majchrzak, współtwórczyni poznańskiego oddziału Geek Girls Carrots – społeczności kobiet działających w branży IT, czy twórca startupu Qpony Tomasz Jabłoński. W sumie podczas spotkań weźmie udział prawie 4000 uczniów z blisko 30 placówek.
Zmodernizowany "Polonez" czeka na studentów. Zobacz, jak z hotelu zrobiono akademik [ZDJĘCIA]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?