Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zostań swoją wizażystką - Akademia Makijażu. Na początek zapraszamy krakowianki!

Karolina Humerska
W przyszły weekend, 24 i 25 marca perfumeria Douglas w krakowskiej Bonarce zaprasza na warsztaty makijażowe. Spotkania, podczas których panie poznają praktyczne triki makijażowe i pod okiem wizażystów wykonają swój make-up, są częścią ogólnopolskiego projektu „Zostań swoją wizażystką”. Na bezpłatne warsztaty można zapisać się poprzez stronę www.akademiadouglas.pl.

Projekt jest odpowiedzią na sondaż TNS OBOP, z którego wynika, że chociaż 81% Polek twierdzi, że potrafi wykonać dobry make-up, to aż 34% z nich ma trudności z doborem podkładu, a 2/3 deklaruje, że może zrezygnować z tuszu do rzęs, a 99% z różu – kosmetyków najprostszych w użyciu i gwarantujących natychmiastowy efekt. Wizażyści i styliści są zgodni – Polki nie do końca wiedzą jak wykonać makijaż, który podkreśli atuty ich urody.

„Wspólnie z marką Estēe Lauder, partnerem projektu, chcemy to zmienić. Zapraszamy na praktyczne warsztaty i dobrą zabawę makijażem. O tym, że taka akcja jest potrzebna powiedziało nam w badaniu TNS OBOP aż 47% krakowianek” – mówi Elżbieta Plichta, PR Manager Douglas Polska.

Krakowianki częściej niż kobiety w innych regionach za podstawową cechę makijażu uważają naturalność (65%). Na jego trwałość zwraca uwagę tylko co setna z nich (5%). „Delikatny makijaż to niemal nasza cecha narodowa.

Polki niechętnie sięgają po odważne kolory cieni do powiek czy pomadek głównie dlatego, że mają trudności z dopasowaniem ich do swojego typu urody. Natomiast trwałość makijażu, która dla wizażysty jest jednym z najważniejszych kryteriów, w świadomości Polek właściwie nie istnieje” – mówi Magdalena Przygoda, wizażystka Douglas Polska.

Partnerem Akademii Makijażu jest marka Estēe Lauder – jedna z największych i najbardziej znanych firm kosmetycznych na świecie. Makijaż Estēe Lauder to nie tylko innowacyjne kosmetyki wysokiej jakości, ale też awangarda trendów kreowanych przez światowy autorytet, Toma Pecheux, Dyrektora ds. Makijażu. Fundamentem marki jest przekonanie, że każda kobieta może być piękna.

Podstawą pięknej skóry jest jej codzienna pielęgnacja oraz dopasowany makijaż, a sekret makijażu tkwi w odpowiednim podkładzie. „Jesteśmy pewni, że nauka makijażu na kosmetykach Estēe Lauder oraz praktyczne porady pozwolą uczestniczkom Akademii Makijażu poczuć się i wyglądać pięknie” – podsumowuje Magdalena Ziemińska, Marketing Manager marki Estēe Lauder.

Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z Krakowa. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Co włożyć, a czego unikać w koszyku wielkanocnym?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto