Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

ZTM zamawia czapeczki i koszulki, aby promować kartę PEKA

Zenon Zabawny
Zenon Zabawny
Ponad 2 tysiące koszulek, 200 czapeczek, do tego parasole i ...
Ponad 2 tysiące koszulek, 200 czapeczek, do tego parasole i ... ZTM
Ponad 2 tysiące koszulek, 200 czapeczek, do tego parasole i długopisy – wszystko z logo PEKA – tak ZTM chce przekonać poznaniaków do nowej karty.

Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na zakup gadżetów promocyjnych. Poza torbami papierowymi, teczkami czy długopisami, czyli standardowymi artykułami reklamowymi zamawianymi przez większość firm czy jednostek Urzędu Miasta, zamówienie objęło też m.in. 2100 różnego rodzaju koszulek, 200 czapeczek z daszkiem, 5000 breloczków, tyle samo baloników czy 100 parasoli.

Na zamówionych artykułach ma znaleźć się logotyp PEKA. Po co ZTM-owi aż tyle różnych gadżetów?
- Oczywiście do celów promocyjnych – wyjaśnia w rozmowie z MM Poznań Bartosz Trzebiatowski, rzecznik prasowy ZTM. – Kartę PEKA promujemy cały czas, ale jesienią zwiększymy działania w tym zakresie. Zależy nam, aby dotrzeć z informacją o karcie do jak największej liczby poznaniaków i m.in. temu będą służyć gadżety promocyjne.

Kto i w jaki sposób będzie mógł zdobyć np. koszulkę, czy czapeczkę z logo PEKA na razie nie wiadomo.
- Mamy już przygotowany scenariusz działań promocyjnych, ale na razie nie będziemy go ujawniać – tłumaczy Trzebiatowski.

Przetarg obejmuje wyprodukowanie i dostarczenie wszystkich gadżetów do 30 listopada. Ile to będzie wszystko kosztowało?
- To zależy od ofert, które otrzymamy – mówi rzecznik ZTM. – Obowiązuje kryterium najniższej ceny.

Przypomnijmy, że PEKA, czyli Poznańska Elektroniczna Karta Aglomeracyjna to karta wielofunkcyjna łącząca cechy KOMkarty, legitymacji szkolnej, elektronicznej portmonetki i biletu parkingowego.

Od 15 maja karta jest już niezbędna, aby kupić bilety 6-, 9-, 10 i 12-miesięczne. Od 1 stycznia 2014 r. PEKA zastąpi już całkowicie wszystkie rodzaje „sieciówek”, więc warto nie czekać do ostatniej chwili, ale już teraz złożyć wniosek o wydanie karty (usługa jest bezpłatna).

Jak na razie Zarząd Transportu Miejskiego wydał ponad 100 tysięcy kart PEKA (tę granicę przekroczono w pierwszej połowie sierpnia). Do końca 2015 r. ZTM musi ich wydać aż 400 tysięcy, ponieważ taki jest warunek otrzymania 30 mln zł dofinansowania projektu z Unii Europejskiej.

Czy Waszym zdaniem czapeczki i koszulki to dobra inwestycja w promowanie karty PEKA? Czekamy na Wasze komentarze pod artykułem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto