Twórczyniami Fashion In Charge są Marta Nowacka i Monika Jerzakowska, a zainspirowała ich idea szafiarek, czyli dziewczyn, które z posiadanych przez siebie ciuchów - markowych, z wyprzedaży i chińskich butików - potrafią stworzyć modną, interesującą, nieszablonową całość. No i co istotne, potrafią to zrobić tanio... Wśród szafiarek jest sporo takich, które chętnie dzielą się pomysłami, jak za przysłowiowe 10 zł otrzymać kreację godną dyktatora mody. Dotąd najczęściej mozna było ich pomysły znaleźć na blogach twórczyń, ale dzięki idei Fashion in Charge szafiarki pokażą, co umieją także na wybiegu.
Ale to był tylko jeden z powodów.
- Pomysł wziął się także z naszego obopólnego zainteresowania marketingiem skierowanym do kobiet. Połączyłyśmy to ze spostrzeżeniem, że nasze ulice nadal są monotonne i smutne, wszyscy wyglądają tak samo, a ci ubrani trochę inaczej i z pomysłem wzbudzają niezdrową sensację – mówi Monika Jerzakowska, event manager i współtwórczyni projektu.
- Chcemy pokazywać nieszablonowe podejście do tematu mody, promować trendy, inspirować i kreować styl, dzielić się pomysłami na ciekawe i oryginalne stylizacje. Chcemy dodać trochę kolorów i fantazji naszemu codziennemu strojowi – dodaje Marta Nowacka, druga współtwórczyni i PR manager projektu.
POkazy mody w ramach Fashion In Charge będą się odbywać raz w miesiącu i będą otwarte dla szerokiej publiczności. Każdy pokaz będzie odbywał się pod innym hasłem, spójnym z prezentowanymi strojami lub markami użyczającymi ubrania na potrzeby pokazu. Będą to wydarzenia prezentujące zarówno modę damską, jak i męską. Całość realizowana będzie w klimatycznych miejscach przy odpowiedniej oprawie muzycznej i dopasowanej scenerii.
Początkowo projekt realizowany będzie w Poznaniu, ale twórcy Fashion In Charge zapraszają do współpracy również zainteresowane tematem osoby z innych miast. Do współpracy zaproszono poznańskich stylistów: cztery blogerki i dwóch blogerów, których pracę można będzie podziwiać podczas zbliżającego się pokazu. Pierwszy pokaz Fashion In Charge odbędzie się w Poznaniu 14 listopada w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu (ul. Kutrzeby 10). Początek o godzinie 18.45.
Partnerami projektu są: New Yorker, Top Secret, Troll, Figl, Esotiq, Henderson, Gosh, Pracownia Stylu Pikanteria, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa Akademia Tańca Pirouette oraz Fashion Cafe. Patronat medialny nad projektem objęło Radio PIN, Dilemmas Magazine, Kobieta.onet.pl, blog Street Fashion In Poznań, marketingdokobiet.pl oraz portale: Stylio.pl, Stylistka.pl, iWoman.pl, Polki.pl, Sophisti.pl, Trendz.pl, Szafiarki.pl, mmpoznan.pl.
Przeczytaj także: |
Wylicytuj wspaniały prezent dla najbliższych i pomóż dzieciom |
24-27 listopada | finał 3. edycji i start 4. 14 listopada |
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?