Spis treści
Prezentacja nowego wizerunku miasta
15 maja, na kongresie Impact, prezydent Poznania, Jacek Jaśkowiak, ujawnił nowe logo miasta z hasłem "Jesteś u siebie". Reakcja mieszkańców była daleka od oczekiwanej, a internet szybko zapełnił się krytycznymi opiniami na temat nowego wizerunku.
Koszt drewnianego logo
Dowiedzieliśmy się, że koszt promocji nowego logo podczas "Płytówki" wyniósł aż 67 281 zł. Była to cena za drewniany logotyp, który pojawił się na Starym Rynku 18 maja, i został na nim jedynie przez kilka dni.
Ewelina Suska, rzeczniczka ZZM w Poznaniu, szczegółowo wyjaśniła, że cena 67 281 zł brutto obejmowała projekt koncepcyjny i wykonawczy, a także montaż mobilnej instalacji pod zieleń, wykorzystanej podczas wydarzenia.
Co dalej z drewnianym logo?
Ponadto, rzecznik Zarządu Zieleni Miejskiej poinformowała, że drewniane logo zostanie przeniesione na stałe jako instalacja trwałej zieleni w jednym z obszarów zarządzanych przez ZZM. Na chwilę obecną nie jest jeszcze znana dokładna lokalizacja, gdzie drewniane logo znajdzie swój nowy dom.
Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected]
Koniec sprawy Assange'a. Ugoda z USA zapewnia mu wolność
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?