Po tym jak z powodu ustawy hazardowej Lech był zmuszony zerwać podpisaną latem umowę z firmą bukmacherską BetClic, klub rozpoczął poszukiwania nowego sponsora.
Nie udało się go znaleźć przed startem rundy wiosennej, przez co piłkarze w pierwszych trzech kolejkach ligowych występowali w koszulkach reklamujących akcję kibiców „Przez życie z Wiarą w Lecha”.
Wszystko jednak wskazuje na to, że już w niedzielę na mecz z Jagiellonią lechici wybiegną w koszulkach z logo firmy odzieżowej s.Oliver, która ma zostać nowym sponsorem strategicznym Kolejorza. Uroczyste podpisanie umowy ma nastąpić w czwartek.
Negocjacje z firmą trwały od dłuższego czasu. Już pod koniec lutego podczas uroczystej prezentacji drużyny w Multikinie prezes Lecha Andrzej Kadziński zapowiadał, że podpisanie umowy ma nastąpić lada dzień, ale rozmowy, jak widać, jednak się przedłużyły.
Na razie nie wiadomo, jaką sumę przekaże Lechowi s.Oliver i jak długo będzie obowiązywał kontrakt. Szczegóły poznamy zapewne dopiero w czwartek.
Konwent Fantastyki Pyrkon 2010 | Studencki Nobel 2010 |
na spotkania zaprasza kawiarnia Republika Róż |
"Szpila" i "Tiger" znowu spełniają marzenia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?