Dzwoniąc do urzędniczego call center można dowiedzieć się o sprawach załatwianych przez Wydział Komunikacji, Urząd Stanu Cywilnego, Wydział Spraw Obywatelskich, Wydział Finansowy oraz Poznańskie Centrum Świadczeń, można także umówić się na wizytę w urzędzie.
Dlaczego z wizytą przyszły tu dzieci? W projekcie "Planeta TelefonUM" chodzi przede wszystkim o to, by już teraz uczniowie dowiedzieli się, w jaki sposób można załatwiać sprawy w urzędzie nie wychodząc z domu. Ale także o to, by tą wiedzą podzieliły się ze swoimi rodzicami.
Głównym bohaterem spotkania był telefon. I to o niego urzędnicy wypytywali dzieci: ile lat ma telefon? Jaki jest numer kierunkowy do Poznania, a jaki ratunkowy?
– Chcemy dowiedzieć się czegoś od was o telefonach, a później powiedzieć wam coś na ich temat od siebie – wyjaśnia Konrad Zawadzki, szef CC. – Będzie też możliwość popracowania na stanowisku telefonicznego konsultanta.
Dzieci mogły także porozmawiać przez najstarszy telefon wymyślony przez człowieka - telefon sznurkowy. Chętnych było tak wielu, że wynalazek wypożyczono szkole.
Każdy z młodych gości mógł wczuć się w rolę pracownika call center z tą różnicą, że nie odbierał telefonów od prawdziwych interesantów, a od pracowników biura. Dzieciom tak bardzo podobało się to zajęcie, że nie chciały ustępować miejsca swoim kolegom.
- Fajnie się rozmawia, ale nie chciałabym tu pracować - przyznaje jednak jedna z dziewczynek.
Wizyta w call center spodobała się dzieciom na tyle, że teraz będa tworzyć plakaty z numerem poznańskiego centrum telefonicznego 0-61 646 33 44. Najlepsze prace zawisną na ścianach call center.
24-27 listopada | finał 3. edycji i start 4. 14 listopada |
Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?