Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

MTP - Media Expo od dziś w Poznaniu. Zobacz zdjęcia

Bartosz Trzebiatowski
Dziś na Międzynarodowych Targach Poznańskich rozpoczyna się impreza "Poznań Media Expo", czyli najbardziej prestiżowe spotkanie ludzi z branży mediów elektronicznych w Polsce. Patronuje im m.in. "Polska Głos Wielkopolski". - Tu są wyznaczane nowe trendy w świecie cyfrowego przekazu. Przez trzy dni nasze miasto będzie medialną stolicą Polski - mówi Piotr Kamiński, dyrektor projektu "Poznań Media Expo".

Do stolicy Wielkopolski przyjadą nadawcy telewizyjni, producenci programów i sprzętu tv oraz operatorzy telekomunikacyjni. Zaprezentowany zostanie sprzęt najnowszej generacji (np. supernowoczesne wozy transmisyjne) oraz rozwiązania telekomunikacyjne przyszłości. Swoje stanowisko będzie miała m.in. firma Media Group Pegaz, która obsługiwała duże imprezy sportowe, takie jak mistrzostwa Europy w koszykówce czy igrzyska w Vancouver.

Dzisiaj zaplanowano wieczór branżowy, podczas którego wystawcy zbiorą się w reprezentacyjnej hali MTP - "Iglicy", gdzie rozmowom biznesowym i wymianie doświadczeń towarzyszyć będzie muzyka jazzowa. Jutro natomiast, w Centrum Kultury Zamek odbędzie się gala PME, w trakcie której przyznana zostanie specjalna nagroda prezydenta Poznania "Złoty Monitor". Trafi ona do rąk przedstawicieli stacji telewizyjnej, która w 2009 r. najlepiej promowała tematykę samorządową. Obok nagrody, wyróżnienia przyznają też MTP oraz TV SAT Magazyn.

Podczas PME nie zabraknie znanych nazwisk w branży mediów elektronicznych. Imprezie patronują najważniejsze instytucje i organizacje medialne, takie jak: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych czy Polska Izba Komunikacji Elektronicznej. - Podczas tegorocznych targów telewizyjnych odbędzie się również spotkanie przedstawicieli dziewięciu regionalnych funduszy finansujących produkcję filmową z krajów UE. Jest to niezwykle ważne dla producentów telewizyjnych - dodaje dyrektor Piotr Kamiński.

Będzie można się też dowiedzieć o product placement w filmach, na podstawie serii obrazów o Jamesie Bondzie. Jest to o tyle ciekawe, że odpłatne umieszczanie konkretnych produktów w filmach jest już dozwolone w krajach UE.

Na PME przyjadą przedstawiciele największych na rynku firm z różnych sektorów branży telewizyjnej. Są to m. in.: MG Pegaz, Panasonic, TVS, Diomar, Technisat Digital, ADB Global, Ferguson czy UPC Polska.
Także dzisiaj rozpoczną się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych "Euro Reklama 2010". To impreza skierowana do marketingowców i osób zajmujących się reklamą.

- Będzie można w jednym miejscu zobaczyć nowe trendy na rynku, zwłaszcza w sektorze reklamy zewnętrznej - wskazuje P. Kamiński, który jest także dyrektorem projektu "Euro Reklama 2010".
Wystawcy (a ma ich być ponad 150) zaprezentują m.in. możliwości personalizacji okładek np. kalendarzy reklamowych (czyli drukowania ich z myślą o konkretnym odbiorcy).

Zobacz mistrzów oklejania aut

Jedną z atrakcji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych "Euro Reklama 2010" (pawilon 3, stoisko 59) będzie konkurs oklejania samochodów reklamami. Przy zastosowaniu najnowocześniejszych technik, po raz pierwszy w Polsce zmierzą się specjaliści od wyklejania aut, a ich zmagania będzie można obserwować na stoisku magazynu o powierzchni 330 metrów kwadratowych.
Będą też ciekawie zapowiadające się warsztaty pod tytułem "Jak dobrze wyPRomować firmę?" (11 marca, w godz. od 11 do 13.30, w konferencyjnej Sali Zielonej). Eksperci oraz praktycy z branż marketingowej, reklamowej i PR podpowiedzą, jak skutecznie "sprzedawać" swoją firmę.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto