W konkursie UEFA KISS Marketing Award doceniona została polska federacja. Na uroczystej gali w Rzymie PZPN otrzymał wyróżnienie w kategorii Best Digital Marketing Campaign. Na pierwszym miejscu uplasowali się Szkoci, PZPN zajął trzecie miejsce.
- Cieszę się, że działania naszego zespołu skierowane do kibiców w trakcie UEFA EURO 2012 zostały dostrzeżone i docenione przez grono ekspertów UEFA - powiedział Piotr Gołos, dyrektor departamentu spraw zagranicznych, marketingu i PR PZPN.
UEFA doceniła prezentację PZPN, w której polska federacja pokazała sposób komunikowania się z kibicami na Euro 2012. Znalazła się tam komunikacja w Internecie, innowacyjne sposoby kontaktu drużyny z kibicami za pomocą Google+, YouTube, Facebook i Pinterest.
W prezentacji znalazła się też gigapanorama z meczów reprezentacji, wirtualne spacery po polskich stadionach oraz kanał Doping TV, który był dostępny podczas UEFA EURO 2012 w pokojach hotelowych polskich piłkarzy i emitował nagrane dla nich przez kibiców pozdrowienia.
Czytaj też:
- Lech - Śląsk. Pożegnanie jesieni na Bułgarskiej
- Wybory nowego prezesa PZPN. Nowa miotła, stare śmieci?
**
**
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?