Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

PZPN doceniony przez UEFA za komunikację z kibicami podczas Euro

Redakcja
Polski Związek Piłki Nożnej został uznany za jedną z trzech ...
Polski Związek Piłki Nożnej został uznany za jedną z trzech ... Krzysztof Łokaj / nowiny24.pl
Polski Związek Piłki Nożnej został uznany za jedną z trzech najlepszych federacji piłkarskich w kategorii Best Digital Marketing Campaign.

W konkursie UEFA KISS Marketing Award doceniona została polska federacja. Na uroczystej gali w Rzymie PZPN otrzymał wyróżnienie w kategorii Best Digital Marketing Campaign. Na pierwszym miejscu uplasowali się Szkoci, PZPN zajął trzecie miejsce.

- Cieszę się, że działania naszego zespołu skierowane do kibiców w trakcie UEFA EURO 2012 zostały dostrzeżone i docenione przez grono ekspertów UEFA - powiedział Piotr Gołos, dyrektor departamentu spraw zagranicznych, marketingu i PR PZPN.

UEFA doceniła prezentację PZPN, w której polska federacja pokazała sposób komunikowania się z kibicami na Euro 2012. Znalazła się tam komunikacja w Internecie, innowacyjne sposoby kontaktu drużyny z kibicami za pomocą Google+, YouTube, Facebook i Pinterest.

W prezentacji znalazła się też gigapanorama z meczów reprezentacji, wirtualne spacery po polskich stadionach oraz kanał Doping TV, który był dostępny podczas UEFA EURO 2012 w pokojach hotelowych polskich piłkarzy i emitował nagrane dla nich przez kibiców pozdrowienia. 

Czytaj też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto