Do tej pory organizacją dorocznej imprezy zajmowało się Centrum Kultury Zamek. W tym roku następuje zmiana - Jarmark Świętojański przejmuje spółka miejska Targowiska, zarządzająca poznańskimi rynkami. Opracowała ona nową formułę tej imprezy.
- Otworzyliśmy się na środowiska budujące markę Poznania, wyróżniające się, charakterystyczne dla miasta, czyniące go wyjątkowym - tłumaczy Krzysztof Janowski, prezes Targowisk.
ZOBACZ: Wielki Artfabet w Starym Browarze [ZDJĘCIA]
Od 15 do 30 czerwca na Starym Rynku i na przyległych ulicach będzie można zrobić zakupy i uczestniczyć w wydarzeniach noszących wspólny mianownik - Lech Poznań.
Mieszkańcom Poznania zaprezentuje się akademia piłkarska założona przez gwiazdę Lecha – Piotra Reissa. Pokażą się też kibice. Poznaniacy wezmą udział w malowaniu wielkiej flagi Lecha, spotkają się z klubowymi maskotkami - Ejbrem i Gzubem oraz wysłuchają występów raperów.
Skąd pomysł zaproszenia do współpracy kibiców? - Mamy nadzieję na pokazanie prawdziwego wizerunku poznańskiego kibica, całkowicie odmiennego od kreowanego przez niektórych ludzi. Wiara Lecha skutecznie promuje swój klub, stworzyła własny model kibicowania, uczestniczy w akacjach charytatywnych i innych nie związanych z futbolem, o których nie wszyscy wiedzą - zaznacza Krzysztof Janowski.
Widzisz coś ciekawego, zaskakującego, dziwnego? Pisz na [email protected], dodaj swój artykuł lub zostaw nam wiadomość na facebooku
ZEBRAliśmy nasze serwisy w jednym miejscu:
Wszystko o Lechu Poznań - BUŁGARSKA.PL: polub serwis na Facebooku
Filmy z Poznania i całej Wielkopolski - GŁOS.TV: polub serwis na Facebooku
Inwestycje i budownictwo w Wielkopolsce - DOM
Baw się i wygrywaj nagrody - KONKURSY
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?