Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wybrano topowe marki Poznania [WIDEO]

MMR
Rusza projekt Konsorcjum Marki Poznań, w skład którego wchodzi 21 topowych marek. Wśród nich są m.in. Nivea, Solar oraz MTP.

- Jestem pewien, że skład Konsorcjum Marki będzie się regularnie powiększał. Powołując do życia Konsorcjum Marki, przecieramy szlak którym powinna podążyć Polska na arenie międzynarodowej – mówi Ryszard Grobelny.

Pierwszą inicjatywą są billboardy pachnące rogalami świętomarcińskimi, które są elementem wspólnej kampanii Allegro oraz Miasta Poznań. Zapowiadana jest też akcja „Poznań Przyciąga Najlepszych” zapraszająca do stolicy Wielkopolski maturzystów. Udział ma w niej wziąć 10 marek, w tym Komputronik oraz Herbapol.

Zobacz także: Promocja - Plemniki gnają do poznańskiej gwiazdki

- To tylko początek naszych wspólnych działań. Zapewniam, że w ramach Konsorcjum Marki Poznań powstanie jeszcze wiele oryginalnych i ciekawych projektów – mówi Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.

Projekt został zainicjowany przez miasto. Do współpracy zaproszone zostały marki związane z Poznaniem, albo poprzez swoje pochodzenie, albo poprzez siedzibę lub miejsce produkcji. Współpracę marek ma symbolizować logotyp „Made in Poznań”, a działania będą podejmowane w obszarze promocji.

Uroczysta inauguracja projektu została zaplanowana na galę w hotelu Blow-Up Hall prowadzoną przez Monikę Richardson.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto