Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
5 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Platforma ExpertSender sprawdziła również, co zachęca...
fot. Pexels

Zakupy online w Polsce w 2020 roku. Jak często Polacy kupują przez internet i ile wydają? Znamy statystyki

Platforma ExpertSender sprawdziła również, co zachęca klientów oraz zniechęca klientów do finalizacji zakupów. Wśród czynników zachęcających znalazły się szybka i przewidywalna dostawa (19,4 proc.), najniższa cena (15,5 proc.), czy opinie o sklepie (13,8 proc.). Do niesfinalizowania prowadzą przede wszystkim wyskakujące reklamy na stronie (15,4 proc.), brak przewidywalnej lub darmowej dostawy (13,5 proc.) i reklamy nieinteresujących produktów (13,1 proc.). Problemem może być też skomplikowana strona internetowa (12.1 proc.). Wszystko to może prowadzić do porzucenia koszyka, czyli sytuacji, gdy klient dodał do koszyka produkt lub usługę, ale ostatecznie nie decyduje się na zakup. Obecnie robi tak ponad 90 proc. kupujących. Co piąta osoba nawet 6-10 razy w miesiącu. Sprawdź, jak wyglądały zakupy online w 2020 roku >>

Zobacz również

Zmodernizowany orlik na Osiedlu Południe będzie otwarty od 1 maja

Zmodernizowany orlik na Osiedlu Południe będzie otwarty od 1 maja

W Dniu Tańca wirowali w centrum miasta!

W Dniu Tańca wirowali w centrum miasta!

Polecamy

Szukasz pomysłu na grilla? Zrób przepis na ser halloumi z piekarnika

Szukasz pomysłu na grilla? Zrób przepis na ser halloumi z piekarnika

Księża żegnają abp. Gądeckiego. Napisali piosenkę

Księża żegnają abp. Gądeckiego. Napisali piosenkę

Soczysty cheeseburger jak z amerykańskiego baru. Zrób na grillu i podaj gościom

Soczysty cheeseburger jak z amerykańskiego baru. Zrób na grillu i podaj gościom