Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zaprojektuj gadżet dla Poznania

Redakcja
Masz ciekawy pomysł na gadżet, którym promować mogłoby się miasto Poznań? Możesz wystartować w konkursie – majątku na tym nie zbijesz, ale liczy się także lokalna sława!

Władze Poznania ogłosiły właśnie otwarty konkurs na zaprojektowanie i wykonanie prototypu gadżetu lub linii gadżetów, które będą w ciekawy i inspirujący sposób promowały miasto.

Nadesłany na konkurs projekt gadżetu powinien być łatwy w transporcie (przy założeniu wykorzystania gadżetu jako upominku, preferowane), wytworzony technologią możliwą do wdrożenia na skalę masową oraz będzie musiał być produktem trwałym, który będzie mógł być przechowywany przez dłuższy czas. Ważne, by produkcja gadżetu oparta była o formułę sprawiedliwego Hadlu (Fairtrade). Preferowane będą projekty wykonane z materiałów ekologicznych i posiadające wartość użytkową.

Aby zgłosić gadżet do konkursu trzeba przygotować jego prototyp, rysunek w wersji dwu-, trójwymiarowej, opis techniczny niezbędny do produkcji kolejnych egzemplarzy (w wersji papierowej i elektronicznej), a także opis właściwości produktu oraz możliwości jego reprodukcji w różnych technikach i wykorzystaniem różnych materiałów.

Najlepsze prace zostaną wyprodukowane, a następnie wprowadzane do sprzedaży dzięki współpracy Miasta z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną.

Na zwycięzców konkursu czekają nagrody – za zajęcie pierwszego miejsca – 5 tys. zł oraz wyróżnienia po 2,5 tys. zł. To stosunkowo niewiele, zwłaszcza, że są to kwoty przed opodatkowaniem, a laureaci konkursu muszą nieodpłatnie przenieść autorskie prawa majątkowe na organizatorów konkursu oraz m.in. zezwolić im na dalszy obrót tymi prawami, wprowadzanie do obrotu, wydawania i rozpowszechniania wszelkich materiałów promocyjnych, informacyjnych, wydawniczych i innych z wykorzystaniem prac konkursowych oraz wykorzystanie gadżetu i jego modyfikacji oraz adaptacji we wszelakiego rodzaju dostępnych formach, m.in. w środkach reklamy, w tym reklamy telewizyjnej, radiowej, prasowej, internetowej, reklamy zewnętrznej, plakatach, ulotkach reklamowych, broszurach oraz innych akcesoriach reklamowych.

Prace konkursowe można zgłaszać do 20 grudnia 2010 r.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto