Gdy zainteresowane osoby trafiły do celu, były mile zaskoczone: są tu trzy „okienka”, a nie dwa, jak dotychczas. - Mamy nadzieję, że nie będzie kolejek. Tam, w starym punkcie były straszne - mówi Adrianna Witkowicz, pasażerka.
Teraz klienci mają być obsłużeni szybciej i w lokalu o wyższym standardzie. W nowym miejscu pojawił się stolik i krzesełka, aby pasażerowie mogli na miejscu wygodnie wypełniać wnioski. Z Punktu Obsługi Klienta w Kupcu Poznańskim codziennie korzysta wielu pasażerów, dlatego zarząd ZTM Poznań postanowił nie zmieniać jego położenia.
ZOBACZ: Remonty - Autobusy zmieniają swoje trasy
Remont ten był jednym z trzech jakie w tym roku przeprowadził ZTM Poznań w swoich punktach: latem odnowiono pierwszy na Dworcu Śródka.
A już od wtorku od godz. 6.00 pasażerowie będą mogli znów kupować bilety na dworcu autobusowym Os. Jana III Sobieskiego, gdzie od tygodnia trwał remont.
Ambitnie wyglądają plany ZTM Poznań na przyszły rok: otwarcie nowego, wielostanowiskowego Punktu Obsługi Klienta na Dworcu Zachodnim i modernizacja punktu na ul. Głogowskiej.
Prawdopodobnie czeka nas też internetowa rewolucja. Za pośrednictwem internetu użytkownicy karty PEKA zakupią bilety jednorazowe oraz doładują długoterminowe. ZTM Poznań planuje uruchomić ten system w pierwszej połowie 2014 r.
ZTM Poznań - Czytaj więcej
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?