Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Cały świat reklamy na targach!

Redakcja
Gadżety i upominki, maszyny i urządzenia do produkcji reklam, a ...
Gadżety i upominki, maszyny i urządzenia do produkcji reklam, a ... MTP
Gadżety i upominki, maszyny i urządzenia do produkcji reklam, a także bitwa na folie – czyli mistrzostwa najlepszych w oklejaniu samochodów. Na MTP rozpoczynają się targi Euro-Reklama.

Skąd w świecie reklamy, będącym w ogromnej mierze elektroniczną rzeczywistością, wciąż tak duża popularność targów? Do Poznania przyjeżdżają tysiące profesjonalistów związanych w różny sposób z produkcją, sprzedażą i kupnem artykułów i usług reklamowych: agencje reklamowe, agencje BTL, pracownicy działy marketingu i reklamy firm wszelkich branż, przedstawiciele samorządów – działów promocji miast, gmin, powiatów, regionalnych organizacji turystycznych, biur promocji partii politycznych, przedstawiciele klientów sieciowych, pracownicy studiów graficznych i poligraficznych.
– Targi dają po prostu doskonałą szansę na nawiązanie biznesowych relacji face-to-face – wyjaśnia Piotr Kamiński, dyrektor targów Euro-Reklama. - Takich kontaktów dzisiaj, przy pełnej swobodzie komunikacyjnej, paradoksalnie mamy coraz mniej. Dlatego są tak cenne. Z punktu widzenia firm prezentujących się na targach jest podobnie. Internet nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej prezentacji produktowej, a to przecież główny cel marketingu i promocji.

Bitwa na folie

W tym roku już po raz trzeci przeżyjemy emocje Car Wrap Championship – czyli mistrzostw Polski w aplikacjach samochodowych. To jedyne tego rodzaju wydarzenie w kraju. Będzie można obejrzeć przy pracy najlepszych w Polsce aplikatorów folii, podpytać o tajniki technik aplikacji i dobór materiałów. Wizualnych niespodzianek w tym niezwykłym show z pewnością nie zabraknie. Zawody potrwają trzy dni, będą rozgrywane według sprawdzonej już formuły, w trzech kategoriach: klejenie materiałami własnymi na jednolitym dla wszystkich wzorcu (27 marca), Freestyle - czyli kreatywna dowolność w ramach określonych zasad (28 marca) oraz aplikacja końcowa na dostarczonych przez organizatora foliach i wzorach (29 marca).

Targi można odwiedzać we wtorek i środę (27 i 28marca) w godzinach 10.00-17.00, a czwartek (29 marca) od 10.00 do 16.00. Bilet wstępu dla profesjonalistów (po rejestracji) kosztuje 20 zł (jednorazowy) lub 35 zł (na całe wydarzenie), bilet dla osób niezwiązanych z branżą reklamową kosztuje 60 zł (jednorazowy) i 100 zł (wielokrotny). Targi Euro-Reklama znajdziemy w pawilonach 3 i 3A.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto