W miniony weekend w dwóch brytyjskich miastach, Londynie i Manchestrze, Biuro Promocji Miasta przeprowadziło akcję pod hasłem „Do it in Poznań”, czyli „Zrób to w Poznaniu”. Inspiracją do projektu była panująca w Anglii moda na naśladowanie charakterystycznego tańca kibiców Lecha, który brytyjscy fani nazwali „Do the Poznan”.
Na ulicach Manchesteru i Londynu rozdawano pocztówki, na których pokazano Brytyjczyka Paula przebywającego w Poznaniu. Na pocztówkach widać, jak Paul wchodzi na Stadion Miejski, je lunch na Starym Rynku, wypoczywa na plaży przy KontenerArt oraz w chwili, gdy dwóch poznaniaków pomaga mu uruchomić skuter.
W Internecie pojawiła się także filmowa wersja przygód Paula w Poznaniu – zobaczcie wideo:
Jak Wam się podoba ta reklama? Czekamy na Wasze komentarze pod artykułem.
Czytaj więcej o akcji promującej Poznań: |
Miasto wykorzystuje taniec kibiców Lecha do promocji Poznania Wielką popularność kibiców Kolejorza w Anglii postanowiło wykorzystać do swoich celów Biuro Promocji Miasta. |
Festiwal w Jarocinie 2011bilety, program, noclegi, jak dojechać |
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?