Przez cały wrzesień w Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Sopocie, Warszawie i Wrocławiu Poznań promować się będzie jako miasto sportowe, w którym dzieje się wiele wydarzeń sportowych.
- Pan Bóg potrzebuje bicia w dzwony, nam też się to przyda – tłumaczy ze śmiechem Ryszard Grobelny, prezydent Poznania. – Mamy stadion, z którego jesteśmy zadowoleni, ale chcieliśmy pokazać to też innym, dlatego przygotowaliśmy kampanię promocyjną samego stadionu, otwarcia i tego, co się będzie na nim działo. A dzięki szczęśliwemu losowaniu Ligi Europejskiej będzie się na nim działo dużo od strony sportowej, bo do Poznania zawitają jedne z najlepszych europejskich zespołów.
Na poznańskich przystankach tramwajowych i autobusowych już można zauważyć plakaty z utrzymaną w idealnym stanie murawą poznańskiego Stadionu Miejskiego opatrzone napisem, „A nam już trawa rośnie. Jesteśmy gotowi na Mistrzostwa 2012”.
Na poznańskim placu Wolności pojawiła się także piłkarska murawa, a dokładniej pole karne o powierzchni około 60 metrów kwadratowych. Podobne instalacje pojawią się w największych polskich miastach do końca września.
- Promujemy stadion, przygotowanie Poznania do Euro 2012 – mówi Borys Fromberg, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta. – Chcemy zakomunikować, że jest to pierwszy stadion w Polsce gotowy na mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Chcemy ulokować stadion i Poznań jako ważne miejsce w końcowej fazie przygotowań do mistrzostw.
Kampania ma przede wszystkim trafić do ludzi w wieku 18-45 lat, mieszkających w dużych miastach, zainteresowani wydarzeniami kulturalnymi i sportowymi z wyższym wykształceniem, dużymi dochodami, turystów biznesowych i indywidualnych oraz środowisk opiniotwórczych.
- Wybór tych grup przedstawia pełną gamę możliwości stadionu, lokowanie tam wielkich wydarzeń, nie tylko sportowych - dodaje Fromberg. - Właściwie skończyliśmy, albo kończymy robić wszystko to, co jest otoczką tego stadionu, pozostało nam tylko pracować nad wzrastająca murawą. Jesteśmy już gotowi na mistrzostwa w 2012 r.
Kampania oparta będzie także o tygodniki opinii i prasę tematyczną. Do Newsweeka w województwach mazowieckim, łódzkim, pomorskim, dolnośląskim, małopolskim i wielkopolskim dołączona będzie saszetka z nasionami trawy. Oprócz tradycyjnej reklamy internetowej miasto promować się będzie poprzez specjalną grę na Facebooku. Gra polegać będzie na zbudowaniu własnego stadionu z nastawieniem na różnego rodzaju wydarzenia: sportowe, rozrywkowe, albo biznesowe. Do wygrania będą zaproszenia na koncert Stinga albo karnet na jesienną rundę poznańskich meczy Lecha.
Czytaj także: |
Radni nie są zadowoleni ze stadionu Stojąca woda oraz źle zaprojektowane toalety dla niepełnosprawnych - to główne uwagi poznańskich radnych dotyczące stadionu przy Bułgarskiej. |
Co z tym stadionem? Magazyn kibiców na IV trybunie znów zalany! Po raz drugi w ciągu tygodnia na Stadionie Miejskim zalało pomieszczenie pod IV trybuną, w którym kibice trzymają swoje flagi i oprawy. |
Przed Stingiem w Poznaniu wystąpi Anna Maria Jopek - To wielkie wyzwanie, adrenalina i honor - przyznaje wokalistka. - Zagramy akustycznie, co na tak ogromnym stadionie będzie bardzo ciekawe. |
Sting zagra na otwarcie Stadionu Miejskiego w Poznaniu! Uroczyste otwarcie Stadionu Miejskiego przy ul. Bułgarskiej 20 września uświetni koncert Stinga. |
Wielki koncert Audiofeels - 3 września 2010 - Dziedziniec Zamkowy |
Piłka nożna w Poznaniu Lech Poznań, Warta Poznań, Euro 2012 w Poznaniu |
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?