Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Poznań za pół ceny" ze srebnym medalem

Łukasz Sawala
Łukasz Sawala
W internetowym konkursie na najlepszy produkt turystyczny w 2009 r. akcja „Poznań za pół ceny” zajęła drugie miejsce. Wygrał Międzyrzecki Rejon Umocniony, który zyskał wyraźną przewagę w ostatnim tygodniu głosowania.

W finałowym głosowaniu internetowym wzięło udział 39 produktów turystycznych, zakwalifikowanych do tego etapu przez Polską Organizacje Turystyczną. Główną nagrodą była kampania reklamowa o wartości 50 tys. zł w serwisach Grupy Allegro. Nagroda przypadła Międzyrzeckiemu Rejonowi Umocnionemu, który uzyskał 29,4 proc. wszystkich głosów. Drugie miejsce zajęła akcja „Poznań za pół ceny” z wynikiem 17,4 proc. a trzecie Dolina Pałaców i Ogrodów Kotliny Jeleniogórskiej z wynikiem 7,5 proc..

- Drugie miejsce to duże wyróżnienie, tym bardziej że nasza młoda inicjatywa konkurowała ze znanymi od lat produktami turystycznymi – uważa Jan Mazurczak, dyrektor Biura Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. – Wygraliśmy na pewno promocyjnie, bo wszystkie media, które informowały o konkursie informowały zarazem o najwyżej ocenianych.

Kolejna akcja „Poznań za pól ceny” odbędzie się w dniach 5-6 czerwca 2010 r.

Zobacz też:
"Poznań za pół ceny" z cennym wyróżnieniem

Akcja "Poznań za pół ceny" została wyróżniona w konkursie na "Najlepszy Produkt Turystyczny" i ciągle ma szansę na główną nagrodę, którą przyznają polscy internauci.

Wylicytuj wspaniały prezent dla najbliższych i pomóż dzieciom

XIII Międzynarodowy Festiwal Filmowy Off Cinema

Off Cinema

18-21 listopada 2009
24-27 listopada

finał 3. edycji i start 4.
14 listopada
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto