W finałowym głosowaniu internetowym wzięło udział 39 produktów turystycznych, zakwalifikowanych do tego etapu przez Polską Organizacje Turystyczną. Główną nagrodą była kampania reklamowa o wartości 50 tys. zł w serwisach Grupy Allegro. Nagroda przypadła Międzyrzeckiemu Rejonowi Umocnionemu, który uzyskał 29,4 proc. wszystkich głosów. Drugie miejsce zajęła akcja „Poznań za pół ceny” z wynikiem 17,4 proc. a trzecie Dolina Pałaców i Ogrodów Kotliny Jeleniogórskiej z wynikiem 7,5 proc..
- Drugie miejsce to duże wyróżnienie, tym bardziej że nasza młoda inicjatywa konkurowała ze znanymi od lat produktami turystycznymi – uważa Jan Mazurczak, dyrektor Biura Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. – Wygraliśmy na pewno promocyjnie, bo wszystkie media, które informowały o konkursie informowały zarazem o najwyżej ocenianych.
Kolejna akcja „Poznań za pól ceny” odbędzie się w dniach 5-6 czerwca 2010 r.
Zobacz też: |
Wylicytuj wspaniały prezent dla najbliższych i pomóż dzieciom |
24-27 listopada | finał 3. edycji i start 4. 14 listopada |
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?