Te samochody mają 10-11 lat i są najmniej awaryjne w swojej klasie. Pomimo solidnego wieku trzymają się dobrze. Raport TUV 2022

mf
Szukając używanego samochodu często kierowcy podpierają się opiniami innych użytkowników lub specjalistycznymi raportami. Te dotyczą także samochodów starszych, nawet 10 i 11 letnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany autem w tym wieku z pomocą przychodzi najnowszy raport TÜV. Zobaczcie, które auta 10 letnie psują się najrzadziej.

>>>>> ZOBACZ DALEJ
Szukając używanego samochodu często kierowcy podpierają się opiniami innych użytkowników lub specjalistycznymi raportami. Te dotyczą także samochodów starszych, nawet 10 i 11 letnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany autem w tym wieku z pomocą przychodzi najnowszy raport TÜV. Zobaczcie, które auta 10 letnie psują się najrzadziej. >>>>> ZOBACZ DALEJ
Szukając używanego samochodu często kierowcy podpierają się opiniami innych użytkowników lub specjalistycznymi raportami. Te dotyczą także samochodów starszych, nawet 10 i 11 letnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany autem w tym wieku z pomocą przychodzi najnowszy raport TÜV. TÜV to niemieckie Stowarzyszenie Inspekcji Technicznej, które kontroluje i certyfikuje systemy techniczne m.in. pojazdów.

Zobacz wideo: Tak budują linię tramwajową na Jar

Raport TÜV powstaje na podstawie danych zebranych podczas okresowych przeglądów technicznych samochodów osobowych w stacjach kontroli pojazdów na terenie Niemiec. Niemieckie Stowarzyszenie Dozoru Technicznego ma największy udział w takich przeglądach. Dlatego ich raporty są tak cenne dla osób, które chcą kupić samochód. Twórcy raportu biorą jednak pod uwagę tylko te modele, które przyjechały do stacji kontroli pojazdów w liczbie powyżej 10 tysięcy egzemplarzy. Dlatego nie wszystkie modele samochodów w nim się znajdują.

Podczas badania technicznego aut sprawdza się sprawność hamulców, amortyzatorów, oświetlenia, podwozia, ogumienia, układu wydechowego, zwracając jednocześnie uwagę na zaawansowanie procesów korozyjnych w elementach ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa. Istotne jest, że każde badanie przebiega tak samo i obejmuje ten sam zestaw czynności kontrolnych. W ten sposób można obiektywnie i w pełni porównywalnie z innymi ocenić każdy samochód opuszczający stanowisko diagnostyczne. Do statystyki pobiera się jedynie dane o istotnych usterkach a końcowy wynik określa się procentowym udziałem aut z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie zbadanych egzemplarzy danego modelu.
Zobaczcie, jak wygląda zestawienie awaryjności dotyczące samochodów 10-11 letnich.
[przycisk_galeria]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie