- Mam dosyć wydawania pieniędzy na nieudolną drużynę, której stworzyłam idealne warunki do pracy – oświadczyła 28 listopada Izabella Łukomska-Pyżalska. Prezes sekcji piłkarskiej Warty wyliczyła, że w ciągu niespełna dwóch lat wpompowała w drużynę około 20 milionów złotych, które nie przełożyły się na wyniki sportowe.
W związku z tym Łukomska-Pyżalska ogłosiła, że ogranicza sponsorowanie klubu, a to postawiło znak zapytania przy przyszłości Warty. Teraz pani prezes stara się znaleźć inne firmy, które zechciałyby zainwestować swoje pieniądze w sponsorowanie piłkarzy.
- Jestem przekonana, że sponsorowanie klubu będzie wiązać się z szeregiem obopólnych korzyści. Razem możemy osiągnąć sukces – zapewnia Izabella Łukomska-Pyżalska. – Finansowe zaangażowanie się w Wartę może wiązać się z szeroko zakrojoną promocją wizerunkową firmy i pomóc w budowaniu jej prestiżu.
Ewentualni sponsorzy będą mogli reklamować się na koszulkach zawodników, bandach reklamowych na stadionie i materiałach poligraficznych klubu. Istnieje także możliwość objęcia patronatem akcji marketingowo-wizerunkowych Warty.
- Dla przykładu, pakiety sponsorskie Klubu Biznesu rozpoczynają się już od 150 złotych miesięcznie - mówi Łukomska-Pyżalska, zachęcając wszystkich zainteresowanych do kontaktu.
Czytaj też: |
Izabella Łukomska-Pyżalska ma dość sponsorowania Warty! - Mam dosyć wydawania pieniędzy na nieudolną drużynę, której stworzyłam idealne warunki do pracy – czytamy w jej oświadczeniu. |
**
**
Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?