Logotyp powinien nawiązywać do linii graficznej miasta Poznania w przynajmniej dwóch z trzech aspektów: kolorystyce, użyciu czcionki miejskiej lub piktogramu gwiazdki. Znak graficzny WMP będzie wykorzystywany w publikacjach drukowanych (zwłaszcza na grzbietach książek) oraz na stronach internetowych.
- Chcemy kontynuować tradycję Wydawnictwa Miejskiego, skupiającego się przede wszystkim na publikacjach związanych z szeroko pojętą popularyzacją Poznania i jego historii – tłumaczy Ewa Obrębowska-Piasecka z Wydawnictwa Miejskiego Posnania. - Chcemy też otworzyć się na nowoczesność. Oczekujemy, że nasze nowe logo będzie łączyło przeszłość z przyszłością.
Projekt logotypu należy przygotować w trzech wersjach kolorystycznych: kolorowej, czarno-białej i w odcieniach szarości. Konieczne jest zaprojektowanie nie tylko znaku słowno-graficznego, ale i piktogramu (jako jedną z opcji), pozbawionego nazwy wydawnictwa.
Zwycięzca zostanie wyłoniony przez jury, pod przewodnictwem Dariusza Jaworskiego, dyrektora Wydawnictwa Miejskiego Posnania. W składzie sądu konkursowego znajda się także: prof. Eugeniusz Skorwider, kierownik Pracowni Plakatu II Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu; Borys Fromberg, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta Poznania; Paweł Pawrowski, creative group head studio Men At Work oraz Joanna Pakuła, kierownik Studia Graficznego Wydawnictwa Miejskiego Posnania.
Konkurs trwa do 10 czerwca 2011. Prace konkursowe wraz z wypełnioną kartą zgłoszeniową w zaklejonej kopercie oznaczonej godłem należy złożyć lub przesłać na adres: Wydawnictwo Miejskie Posnania; ul. F. Ratajczaka 44; 61-728 Poznań.
Zwycięzca otrzyma nagrodę główną w wysokości 2 tysięcy zł. Przyznane zostaną także trzy wyróżnienia. Szczegóły konkursu zawarte są w jego regulaminie.
Plakat musi śpiewać 8 maja - 24 lipca 2011 | Muzeum Narodowe w Poznaniu |
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?