Janssen chciała pokazać, że palenie, nie jest już tylko domeną dorosłych. Z tego też względu do sesji wykorzystała młodsze dzieci. Autorka podkreśla, że dawniej tworzono wytworne reklamy, które miały zachęcić ludzi do sięgnięcia po papierosy, teraz powinno być odwrotnie. Janssens chciała więc, połączyć klasę i szyk ze społecznym tabu, jakim jest uzależnienie najmłodszych od nikotyny. Fotografka zapewnia, że dzieci które wzięły udział w kampanii, nie paliły prawdziwych papierosów.
ŹRÓDŁO: frieke.com
Najważniejsze informacje z Poznania - zamów nasz newsletter
Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?