Wykorzystaj długopisy reklamowe w promocji swoich usług biznesowych

Materiał informacyjny Gift Design

Długopisy reklamowe są niedocenianym gadżetem, po który sięga coraz mniej firm. Jednak, jeśli zastanowimy się dokładnie nad ich przeznaczeniem, okazuje się, że nie powinniśmy rezygnować z tej okazji na promocję naszych produktów w segmencie biznesowym. Dlaczego? Sprawdź, jakie korzyści wynikają z wykorzystywania długopisów jako produktów reklamowych w Twojej organizacji.

Kiedy potrzebujesz długopisu w swojej firmie?

Długopisy w biurach są bardzo niedoceniane. W rzeczywistości sięgamy po nie tak często, że nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Posiadanie przynajmniej jednego produktu do pisania na biurku jest dla nas czymś oczywistym. Problem pojawia się wtedy, kiedy nagle nie możemy nic znaleźć, a musimy zapisać ważne informacje. Kiedy statystycznie najczęściej sięgamy po długopisy w biurze?

Przede wszystkim długopisy przydają się przy podpisywaniu umów i kontraktów. Często tego typu dokumenty mają zapis, że powinny być sporządzone w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Dlatego długopisy są tutaj niezbędne.
Jeśli przy podpisaniu umowy z nowym kontrahentem chcesz zrobić dodatkowe dobre wrażenie, zostaw jako miły gadżet reklamowy długopis z logo swojej firmy – to umocni w pamięci Twoją firmę.

Zrób szybkie notatki ze spotkania

Szybkie notatki ze spotkania, które można później przeczytać, żeby przypomnieć sobie ogólny zarys, to kolejny niedoceniony sposób na wykorzystanie długopisów. Możesz notować na kartce lub wykorzystać do tego notes reklamowy, w notesie lub kalendarzu. Dzięki temu nie zgubisz ogólnej myśli, a później możesz przenieść to w miejsce dostępne dla innych.

Długopis reklamowy dla Twoich gości biznesowych

Długopis jako produkt reklamowy świetnie sprawdza się podczas oficjalnych spotkań biznesowych. Jeśli przyjmujesz w biurze gości, którzy mogą być Twoimi potencjalnymi partnerami, zaoferuj im zestaw konferencyjny. W jego skład może wchodzić notatnik, podkładka i długopis.

Dzięki temu, że podczas spotkania uczestnicy mogą wszystko notować wykorzystując materiały, które im zapewniłeś, możesz spodziewać się dużo lepszego przyjęcia przez nich Twojej oferty.

Długopisy reklamowe w branży szkoleniowej

Branżą, która szczególnie chętnie sięga po długopisy reklamowe, jest branża szkoleniowa. Jeśli przygotowujesz kurs stacjonarny, który opiera się na spotkaniu na Sali konferencyjnej lub w dowolnym innym miejscu, zapewnij zestaw do notowania.
Uczestnicy wydarzenia, którzy otrzymają od Ciebie notatnik, długopis i podkładkę poczują, że dbasz o nich i zależy Ci na ich zadowoleniu. Dzięki temu istnieje większe prawdopodobieństwo, że w przyszłości skorzystają z innych twoich szkoleń lub polecą je dalej.

Wykorzystaj długopisy reklamowe jako gadżet, który ma być praktycznie wykorzystany podczas szkolenia. Jednocześnie będzie przypominał uczestnikom o Twojej firmie przez wiele kolejnych miesięcy. Taki produkt z chęcią zabiorą do swojej firmy i będą z niego korzystać w sytuacjach biznesowych. Dzięki temu Twoje logo będzie pojawiało się w coraz to nowych miejscach.

Zainwestuj w dobre gadżety reklamowe, żeby Twoja firma była rozpoznawalna na rynku

Inwestując w długopisy reklamowe, postaw na produkty wysokiej jakości. Takie może zapewnić Ci firma Gift Design. Jest to lider na polskim rynku, który może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży.

Wybierając wysokiej jakości produkty reklamowe masz większą pewność, że Twoja firma zostanie zapamiętana jako ta, która rzeczywiście wywiązuje się ze swoich obietnic. Pamiętaj, żeby zawsze dopasować gadżety reklamowe do potrzeb swoich odbiorców i klientów.

Dobrym przykładem są tutaj długopisy reklamowe, po które sięgniesz w segmencie B2B oraz branży szkoleniowej. Dzięki tak dopasowanym gadżetom możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej, poszerzając grono klientów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto