Lotnisko Ławica już w sobotę zaapelowało do pasażerów, którzy nie polecieli w wykupioną podróż, by zgłosili się do portu. Teraz władze portu wydały komunikat:
W imieniu Zarządu Portu Lotniczego w Poznaniu jeszcze raz bardzo przepraszamy za wydarzenia z dnia 16 listopada 2019 roku. Jednocześnie bardzo dziękujemy tym z pasażerów, którzy w dniu dzisiejszym osobiście poświęcili swój czas na spotkanie z naszym przedstawicielem w Porcie Lotniczym. Bardzo prosimy o wysyłanie drogą e-mail na adres [email protected] dokumentacji (skany biletów wraz z kopią dokumentu potwierdzającego płatność, paragony parkingów, koszty dojazdu i inne) poniesionych kosztów z tytułu niedopuszczenia do lotu na tych destynacjach.
Czytaj też:
Lotnisko zapewnia, że każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie wspólnie z firmą ubezpieczeniową.
Wszyscy pasażerowie tych dwóch lotów otrzymają od Portu Lotniczego w Poznaniu specjalny darmowy pakiet na korzystanie z wyznaczonych komercyjnych usług lotniska. Pakiet ten zostanie doprecyzowany już wkrótce - deklaruje Port Lotniczy Poznań-Ławica.
ZOBACZ:
Dokąd polecimy w 2019 roku z lotniska w Poznaniu? [LISTA KIE...
POLECAMY:
![od 7 lat](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.0/images/video_restrictions/7.webp)
Znaleziono ślady ptasiej grypy w Teksasie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?