Przypomnijmy, że Lech rozpoczął obecny sezon bez sponsora strategicznego. Po wygaśnięciu umowy z poprzednim sponsorem – s. Oliver władzom klubu nie udało się znaleźć firmy, która m.in. chciałaby się reklamować na koszulkach piłkarzy. Brak sponsora kosztował posadę wiceprezesa Arkadiusza Kasprzaka, który został zwolniony latem 2012 r.
Od kilku dni mówiło się, że nowym sponsorem ma zostać firma bukmacherska Star-Typ Sport. Po pierwszych doniesieniach medialnych klub w oficjalnym oświadczeniu przyznał, że rzeczywiście prowadzi z firmą rozmowy w tej sprawie.
W środę, 17 kwietnia wszystko stało się jasne – przed południem na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej oficjalnie podpisano umowę pomiędzy obiema stronami.
Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2013/2014. Obie strony już dziś wyraziły nadzieję na jej przedłużenie.
- Od pierwszego spotkania wiedzieliśmy, że naszym partnerem będzie Lech Poznań. Klub przedstawił nam najlepszą ofertę. Lech jest klubem świetnie rozpoznawalny i dobrze postrzegany w całym kraju - wyjaśnia Mateusz Juroszek, prezes STS.
Sponsora dla Lecha znalazła firma 4Sport&Marketing.
- Oferta filmie STS złożyliśmy już rok temu i cieszymy się z finalizacji rozmów - dodaje Michał Lipczyński z firmy 4Sport&Marketing, który jeszcze kilka lat temu pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu Lecha.
Kwoty umowy nie ujawnionio, ale jak zapewnia Karol Klimczak prezes Lecha: - Jak na obecne warunku jest o to bardzo dobra umowa. Otrzymywaliśmy bardzo wiele ofert od film zainteresowanych zostaniem sponsorem strategicznym Lecha, ale proponowane kwoty nas nie satysfakcjonowały. Dopiero oferta STS okazał sie na tyle dobra, że zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy - tłumaczy Klimczak.
Pilarze z logo STS na koszulkach zagrają już w najbliższym spotkaniu z Zagłębiem Lubin, a od spotkania z Wisłą na stadionie pojawi się także punkt STS, gdzie kibice będą mogli zawierać zakłady.
Przypomnijmy, że w czerwcu 2009 r. sponsorem strategicznym Lecha została inna firma bukmacherska - BetClic. Umowę musiano jednak rozwiązać w lutym 2010 r., kiedy w Polsce zmieniło się prawo dotyczące reklamowania zakładów bukmacherskich.
W przypadku podpisania umowy z STS nie ma podobnego zagrożenia, gdyż jest to polska
firma, która płaci tutaj podatki, a w takiej sytuacji przepisy nie zabraniają jej reklamowania.
Zobacz inne materiały na mmpoznan.pl | |||
Poznański Leming hitem Internetu | Skąd się wzięły nazwy ulic w Poznaniu? | Festiwal w Jarocinie 2013 - program | Ile zarabiają "zawodowi" żebracy? |
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?