W poniedziałek przed budynkiem Uniwersytetu Ekonomicznego pojawili się ludzie ubrani w białe koszulki, którzy rozdawali niebieskie balony i...krówki. Jedna osoba jeździła nawet na rolkach i przez megafon zachęcała studentów do zapisania się na specjalność Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations.
- Po ukończeniu takiej specjalności studenci zdobywają automatycznie trzy zawody – tłumaczy Victoria Okonkwo, rzecznik projektu i studentka Uniwersytetu Ekonomicznego. - Można zostać PR-owcem, ekonomistą i dziennikarzem. Jeżeli ktoś chce uniknąć nudy ekonomicznej i wziąć udział w ciekawszych zajęciach, to powinien wybrać tę specjalność.
Kampanię pod hasłem „Public Relations – Przestworza możliwości” zorganizowali studenci drugiego roku w ramach zajęć z public relations. Jest to ich pierwsze praktyczne ćwiczenie.
- Promocja specjalności jest bardzo dobrą okazją do tego, żeby studenci zetknęli się z praktycznym wymiarem działań PR – mówi mgr Monika Bogdał, doktorantka w Katedrze PEiPR. - Zaplanowanie kampanii, nawet o tak lokalnym charakterze, może być nie lada wyzwaniem. Mam nadzieję, że takie doświadczenie pozwoli studentom lepiej zrozumieć teorię przedmiotu i wyzwania związane z wykonywaniem przyszłego zawodu.
Kampania potrwa jeszcze przez dwa tygodnie. Oprócz dzisiejszego happeningu odbędą się również spotkania z pracownikami i wykłady otwarte skierowane przede wszystkim do studentów I roku ekonomii i maturzystów.
- 22 marca zapraszamy na spotkanie z rzecznikiem prasowym Lecha Poznań Joanną Dzios i wiceprezesem klubu Arkadiuszem Kasprzakiem, którzy opowiedzą o tym, jak kreuje się wizerunek klubu piłkarskiego i poruszą problematykę działań kryzysowych na przykładzie sporu wokół poznańskiego stadionu – mówi Victoria Okonkwo.
Po poniedziałkowym happeningu studenci, którzy nie byli jeszcze zdecydowani na konkretną specjalność, zaczęli zastanawiać się, czy nie wybrać Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations... Co też krówka i niebieski balon może zrobić z człowiekiem!
- Nie jestem jeszcze zdecydowana, ale raczej ta specjalność pojawi się u mnie na liście – mówi Dorota, studentka I roku. – To co tutaj się dzieje, jest bardzo dobrym zabiegiem, który wbudza zainteresowanie. Ludzie, jeżeli dostaną cokolwiek za darmo, chociażby balonika czy cukierka, od razu inaczej do tego podchodzą...
echodnia Policyjne testy - jak przebiegają
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?